Mark, welk gevoel overheerst?
“Ik ben superpositief! Zeker donderdag, maandag en dinsdag waren topdagen, met volop stand-bezoekers: klanten, prospects en mensen die ons nog niet kenden. We spraken zelfs mensen uit internationale vestigingen van bestaande opdrachtgevers, bijvoorbeeld uit Egypte. Dat maakt zo’n beurs extra interessant. En we hebben ook gewoon veel plezier gehad samen, zoals tijdens ongedwongen etentjes met relaties. Dan leer je elkaar toch weer op een andere manier kennen.”
Waar zat volgens jou de kracht van jullie beursaanpak?
“Vooral dat we daar echt als team stonden. Voor het eerst met zo’n brede delegatie: collega’s van commercie, verpakkingstechnologen en engineers. Iedereen had dezelfde boodschap en dezelfde open uitstraling. Dat viel bezoekers ook op. Mensen zeiden letterlijk: Mark, wat een leuke club.”
Welke reacties kreeg je op het verhaal van Vetico?
“Veel bezoekers waren verrast door wat we allemaal kunnen, niet iedereen kent ons natuurlijk. Als co-packer zijn we niet alleen uitvoerend, maar denken we ook mee over techniek, materialen en maatwerkoplossingen. Vooral de kracht van ons Innovation Center landde goed: als iets niet bestaat, kunnen we het zelf ontwikkelen.”